اولین رویداد ملی تامین پایدار انرژی صنایع - استان یزد
  • آخرین مهلت ارسال: 25 خرداد 1401
  • یزد - بلوار دانشجو
  • Idea@yrec.co.ir

اطلاعات تماس

  • آخرین مهلت ارسال: 25 خرداد 1401
  • یزد - بلوار دانشجو
  • Idea@yrec.co.ir

برگزاری کارگاه آموزشی آینده انرژی و صنعت در برق منطقه ای یزد

کارگاه آموزشی آینده انرژی و صنعت، هم راستا با رویداد تامین پایدار انرژی صنایع و به منظور آشنایی متخصصان صنعت برق با آینده انرژی و صنعت ایران و جهان، به همت دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، در این کارگاه که با ارائه متوسلیان، مشاور انرژی و محیط زیست برگزار شد، ضمن بررسی تحولات انرژی و روند افزایش قیمت انرژی در جهان، اقدامات صورت گرفته در کشور‌های جهان در خصوص مدیریت مصرف انرژی و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌‌ای تشریح شد.

همچنین در این کارگاه که با سه محور «روند تحولات انرژی در جهان»، «تحلیل شاخص‌های کلیدی انرژی» و «سیاست‌ها، قوانین و مقررات حوزه انرژی» برگزار شد، در خصوص موضوعاتی از جمله برنامه‌های سازمان ملل برای افزایش تولید انرژی‌های تجدید پذیر، افزایش تولید خودرو‌های برقی و افزایش بهره وری انرژی در صنعت نیز تبادل نظر شده و روند پیشرفت این برنامه‌ها در ایران و دیگر کشور‌ها مقایسه شد.

همچنین در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی، ضمن تبادل نظر در خصوص آینده انرژی در کشور و خصوصا استان یزد، مقرر شد در نشست‌های آتی، به طور کامل به موضوع آینده انرژی در ایران و استان یزد پرداخته شده و نتایج آن ارائه شود.

 

 

برچسب ها :
مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *